Welkom op de website van T-MC

''Verleden heb je,
toekomst moet je maken” 

 

 

 

 

 

 

 

U bevindt zich hier:  Over T-MC  »  Historie

Historie

T-MC werd opgericht in 1994 onder de naam Tele-Management Consult BV. De dienstverlening richtte zich met name op de advisering rond, en het (interim) leiden van contact centers.

De vanaf 1990 opkomende tendens om meer en meer klantcontact via het medium telefoon en in latere instantie ook digitale media, zoals email, Internet en chat te laten verlopen, zorgde voor spectaculaire veranderingen binnen organisaties. De technologie dreef de veranderende klantcontactstrategiën op tot grote hoogte.

Het kunnen combineren van kennis in benodigde computer- en telefonietechniek enerzijds en het inrichten en managen van de organisatie en haar medewerkers anderzijds, gaven T-MC een unieke positie in de markt. Er werd dan ook vaak een beroep gedaan op deze kennis om nieuwe concepten uit te denken en vorm te geven.

De ervaring werd opgebouwd binnen de Telemarketing Service branche (Online Marketing en Tesselaar Marketing Services), de “incompany” Contact Centers (Schademeldcentrale en Bankenservice Interpolis, Kredietbank, Bacobbank) en de techniek-toeleverende bedrijven (Orda-M, Alcatel, Crane Telecom).

Vanaf 2004 beperkt de dienstverlening van T-MC zich niet langer tot de Front Office concepten, maar op de volledige organisatie van haar klanten. Vanuit de opgedane ervaring met de implementatie van procesmanagement ontvouwde zich een breed scala aan diensten om deze filosofie bedrijfsbreed te kunnen implementeren.