Pro­gram­ma

Don­der­dag 29 maart 2018

Over het programma

Naast een aantal plenaire sessies, zullen wij, gebaseerd op uw voorkeur, in twee break-out sessies de volgende onderwerpen behandelen:

  1. De klantreis verankerd in uw bedrijfsprocessen. Hoe zorgt u dat uw processen altijd aansluiten op de drijfveren van uw klant?
    Een interactieve sessie waarin we laten zien hoe u het moment van de waarheid tijdens de klantreis van uw klant direct kunt koppelen aan uw bedrijfsprocessen én dit naar de werkvloer brengt. We lichten het ontwerp van een klantreis toe vanuit de lean filosofie.

  2. Van procesvastlegging naar een verbetercultuur. Hoe legt u de standaard succesvol vast en wordt het verbeteren hiervan vanzelfsprekend?
    We laten u tijdens deze sessie zelf ervaren wat de ingrediënten zijn voor het succesvol ontwerpen van een proces én hoe u het continu verbeteren hiervan leuk en levend kunt houden op de werkvloer aan de hand van de lean filosofie over gedragstransformatie.

  3. Aantoonbaar in control. Hoe verankert u kwaliteitseisen in uw bedrijfsprocessen?
    Wet- en regelgeving vragen in toenemende mate dat u het 'huis op orde' heeft. Procesmanagement leent zich uitstekend om aantoonbaar te voldoen aan de kwaliteitseisen die vanuit deze regelgeving of uw control-framework gesteld worden. We laten zien hoe u dit kunt inrichten op een manier waardoor er maximale verbinding ontstaat tussen de gestelde eisen en de uitvoering op de werkvloer.


Over de sprekers

Fons Gieles - Dagvoorzitter 
Fons is een doelgerichte peoplemanager met een "hands-on"-mentaliteit die het best tot zijn recht komt in een veranderende omgeving. Iemand met een duidelijke visie die op een slimme manier resultaten voor klanten weet te bereiken. Zijn motto is "waar een wil is, is een weg en waar geen weg is, creëren we er samen één". Hij denkt graag mee over oplossingen voor (complexe) problematiek in organisaties waarbij hij het management faciliteert of coacht naar de gewenste verandering of zelf als interim-manager de gewenste verandering vormgeeft.
 

Bert Dikmans - Key-note speaker 'Zonder standaard geeen verbetering'
Samenwerken in een organisatie om elke dag weer de beste te zijn op uw vakgebied; het lijkt zo vanzelfsprekend. Maar om dat te bereiken moet u het samenwerken slim organiseren. Er voor zorgen dat achter de besturing en uitvoering een 'intelligent ontwerp' schuil gaat, dat is de passie van Bert. Leidinggevenden en medewerkers trainen en coachen om in die perfect ontworpen machine resultaatgericht en met plezier te functioneren, zorgt ervoor dat hij elke dag met een glimlach opstaat en in slaap valt.
 

Barend Cnossen
Als klantpartner, senior consultant en interimmanager werkt Barend graag met klanten en hun medewerkers samen aan het verbeteren van de resultaten. Zijn ervaring als operationeel manager, informatiemanager en bedrijfsanalist zorgen ervoor dat hij graag adviseert én meewerkt in de verschillende aspecten die met veranderingen in organisaties te maken hebben. Van strategie tot data-analyse en van het managen van de verandering tot het operationeel aansturen van de medewerkers en processen.
 

Wim Huiskens
Als ervaren (interim)manager en business consultant creëert Wim krachtige (project)teams, waarin onderling vertrouwen, samenwerking en plezier leiden tot het realiseren van snelle en duurzame resultaten op het gebied van proces, klant, medewerker en financieel rendement. Hij is altijd op zoek naar de oplossing die nog niemand heeft bedacht. Met zijn verregaande expertise binnen de zakelijke dienstverlening en een specialisatie binnen de juridische sector heeft Wim inmiddels vele opdrachtgevers bijgestaan in omvangrijke en complexe verandertrajecten.
 

Martine van Nuenen
Als (interim)manager en senior business consultant heeft Martine een enorme drive om tot verbetering te komen. Het optimaliseren van bedrijfsprocessen en het zo effectief mogelijk laten functioneren van een organisatie, zit in haar DNA. Zolang zij bezig is met (onderdelen) van end to end klantprocessen en hierin significante verbeteringen kan aanbrengen, in samenwerking met de mensen die deze processen ook daadwerkelijk uitvoeren, zit zij maximaal in haar kracht.


Marc Schellekens
De grote passie van Marc is klanten binnen een organisatie écht centraal stellen en een klantgerichte cultuur creëren. Zonder klanten en zonder medewerkers heeft immers geen enkele organisatie bestaansrecht. Door medewerkers weer in verbinding te brengen met hun klanten, legt de organisatie een belangrijke basis voor een continue verbetercultuur. Hij vindt het daarnaast fantastisch om de kwaliteiten die in mensen zitten, beter te benutten. Mensen kunnen vaak zoveel meer dan ze denken.


Marc van Mierlo
Continu verbeteren is Marc op het lijf geschreven. Vanuit tomeloze energie en enthousiasme fungeert hij als aanjager van vernieuwing. Visionair: het zit in zijn DNA. Verbazen en nieuwe inzichten leveren, daar gaat hij voor; samen met mensen bouwen en timmeren aan hun ambitie, schouders eronder en gáán.