Verbeter je afdeling

Je weet dat het beter kan, hebt al veel geprobeerd maar bent nu echt op zoek naar een doorbraak op gebied van efficiency, kostenbesparing en tevredenheid van je medewerkers en/of je klanten? Maar hoe pak je dat dan aan? Neem contact met ons en vraag naar de Business Excellence Scan van T-MC (BEST) en ontdek waar jouw verbeterpotentieel zit.

Vorige slide
Volgende slide

Business Consultancy & Coaching

Als ervaren directeur of senior manager heb je veel ballen in de lucht te houden en dat gaat vaak prima. Toch zit je net met dat specifieke project of die ene manager waar wat extra aandacht voor nodig is. Je vraagt je af of dat wel goed gaat komen. Onze ervaren business consultants en Coaches zijn gepokt en gemazeld in projectmanagement, verandermanagement en procesoptimalisaties. Lees meer ...

Waar T-MC je organisatie mee kan helpen:

  • Business Consultancy & Coaching
  • Interim Management
  • Teambuildingstrajecten
  • Trainingen

Interim Management

Je bent voor tijdelijke invulling of juist voor een pittige klus op zoek naar een stevige interim manager. En dan eentje die in korte tijd orde op zaken kan stellen en gefundeerd en gestructureerd kan bouwen aan de processen en het human capital van één of meer van jouw afdelingen? Lees meer ...

Reviews

Vorige slide
Volgende slide

Trainingen

Teambuilding

Omdat samenwerken beduidend anders is dan samen werken, vraagt dit inzet en aandacht. Optimale samenwerking ontstaat zelden spontaan, maar laat zich goed creëren. Ook dit is een proces wat met aandacht bestuurd kan worden. Wij hebben een brede ervaring in teambuildingstrajecten en stellen deze geheel naar uw wens en behoefte voor en met u samen. Lees meer ...

Leiderschapstraining

Leiders zijn persoonlijkheden met een ethisch waardenkader. Effectieve leiders kennen zichzelf. Ze handelen vanuit zelfbewustzijn. In hun gedrag zijn ze authentiek. Naar hun medewerkers en hun omgeving zijn ze integer, transparant, open en tonen ze respect. Leiders moeten mentaal en fysiek paraat zijn. Lees meer ...

Contact Center Management

Het managen van contact center processen vereist vanwege het specifieke karakter van de werkzaamheden bovengemiddeld veel organisatie, zowel van het (team-)management als van de medewerkers. Het is dan ook echt een vak om de capaciteit zodanig op de klantvraag af te stemmen dat al je klanten goed geholpen kunnen worden, tegen acceptabele kosten en met aandacht voor medewerkerstevredenheid. T-MC leert je in de driedaagse training Contact Center Management hoe je de beste prestaties uit je contact center haalt en hoe de besturende processen optimaal worden ingericht en uitgevoerd. Lees meer ...

Agenda

Activiteiten in oktober 2018:

    Geen training gevonden.